I'll be right back.

Det verkar som om varenda jävel har fått julhysteri. JAG HATAR JUL. Det enda som är bra är lussebullar och julklappar.  Helt ärligt, hade det inte varit för att få och ge bort(ja, faktiskt) julklappar så hade jag lätt spolat ner julen i toaletten på Värmullen iår.  Och nästan, nästa, nästa... Förlåt om jag trackar ner på underbara julen men.. jag är en sur och tvär jävel, jag har alltid varit och kommer alltid att vara.

Jag har tråkigt, och jag hatar jul. Jag ligger i min säng och väntar på att Wicke ska bli klar med sin läxa, jag tror vi ska deeptalka, det verkade så på honom. Idag har jag städat, bakat, tvättat och lagat mat. Ganska kul sätt att spendera sin lediga dag på, right?  Nej, jag känner mig grymt negativ nu, så tror jag avslutar detta och tar ut det på Wictor.. OM han nu blir klar nån gång.   Sug min att du bor i Lund, du uppskattar iaf min humor.

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0