Genom vatten, eld och svåra tider.

Har nu bestämt mig för att faktiskt skriva ett normalt blogginlägg. Gick precis in på bloggkoll och såg att det var 110 nya inlägg, så har mycket roligt läsande att se fram emot.. Hoppas jag.  Idag har jag besökt metropolen Munkfors, also  called Unkfors. ( Bokstaven M på skylten ''Munkfors Köpcentrum'' har slocknat. Ja, resten fattar ni.) Skulle informera niorna om elevrådet på Älvstranden. Tänk vad intresserade dom verkade vara.. Efter en timmes tjat om skolan, trivsel och allt vad det var åkte vi äntligen hem till Hagfors. Läraren släppte av mig vid nöjes där Joline väntade. Vi köpte farsdagspresent, chips, cola och choklad. Inne på nöjes träffade vi en rolig prick som Joline hade turen att få med på film.. Han hade magväska och typ bad om att få köpa ut ciggaretter till oss. Oturligt nog fick vi lov att lämna honom efter en stund, men han tyckte vi va snälla iaf. Vi begav oss sedan hem till Joline för att titta på Johan Glans. Sen drog vi runt på Hagfors innan vi skildes åt. Nu har jag precis gjort en pannkaks smet, ska göra fläskpannkaka. Men först, ska jag läsa bloggar. Puss.

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0