Du är lugnet som en söndag sprider ut på alla torg.

Du predikar lika brinnade om glädje, som om sorg.
Lika självklart spricker isen, som en frusit till en gång och du spelar skådespelet gång på gång.
Men har vi lärt oss nånting alls?
Det är nätt och jämt att vi kan älska i betong, och
lika hårt som dina änglar sjunger vackert,
stramar glömskan runt min hals.

Jag tror att jag från början hade tänkt bikta mig i detta inlägg. Men jag tappade tråden någonstans på vägen och skre istället ner låten jag sjungit på sen jag vaknade i morse. Mormor ringde nyss och frågade om vi skulle hyra film. Men kom i samma veva på att solstorm gick på tv så vi ska titta på den ist. Blir perfekt. Efter det blir det nog en långlång promenad så jag kommer hem lagomt till läggdags.. på så vis, hinner jag inte städa idag heller.  Igår beställde farmor och jag julklappar till mig. Beställde halsduk, farfarströja, örhängen, bh och mormorstrosor. Hoppas bara att allt finns inne!  Tänkte här under sammanställa en liten önskelista, mest för att jag inte vill ha sånt jag inte vill ha XD   lilla prinsessan, var det inte så`?   nåja, ENJOY!

Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket - Bok, som jag inbillar mig att jag ska läsa.
Den där Abba-samlingen - Bara för att Abba är Guds sjunde gåva till jorden och för att den är ball att ha.
Svarta herrstrumpor - Hatar att köpa det själv.  
Badkar - kvittar hur det ser ut, bara det är ett badkar.
En kamera av nått slag - Min blev ju stulen i sept.
Ett munspel i dur - OM jag skulle träffa någon som kan spela, så kan den personen spela för mig.
Strumpbyxor - I alla färger.
Husvagn - Jag ska bli Svensson
En svart/grå/grön herrcykel från 1940-talet - Min blev stulen.
Biljett till AD/DC i Globen -  Pappa lovade att häcka vid datorn och beställa när dom släpptes. Han tröttnade och åkte till goflbanan ist.
HankyPanky bralet - För att dom är sjukt snygga och oerhört sköna.
Calvin Klein Secret Obsession - Den luktar cocacola o whisky. Behöver ja säga mer?
Alla LW skivor - förutom dom sista två.
En mossgrön herrcardigan i stl XL - Alltid velat ha en, aldrig hittat nån.
Svartvit randig cheapmonday topp - Svår att förklara, men jag ska ha den!

Det var allt jag orkade skriva nu, ska bege mig till mormor. Hör väldigt gärna av er på mobilen.

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: Meta

har alla skivor utom rusningstrafik och Daugava , dom andra 59 kr /st ullared! (har dock inte singlarna ) =)=)

2008-11-10 @ 17:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0