Där ingen aldrig varit förut.

Och ännu en dag har passerat. Jag tycker dagarna bara går fortare och fortare ju äldre man blir. Tillexempel, sommalovet när man var sju-åtta år kände som en evighet, medan det nu är slut på en blink. Ja, det är väl ingenting jag kan göra någonting åt antar jag. Det bara är så. Dagen har bestått av pizzalunch med Joline, skrik inne på skoltoaletten pågrund utav glädje och förtvivlan. Vi visste inte riktigt hur vi skulle reagera. Dock var det false alarm, vilket vi nog redan visste från början. Kvällen spenderades framför tv:n och nu hade jag faktiskt planerat att sova trots sovmorgon imorn. Det finns ingenting anat som lockar mig mer just nu iaf.  Skulle ju dock inte säga nej till någon att sova bredvid. Det kvittar egentligen vem, bara nån. Hade tänkt fråga min bror, men kom på att han flåsar så jävla mycket när han sover så det fick va. Nej, nu ska ja avsluta. Fan, det är ju redan onsdag imorn. PUSS

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0