you're the pretender.

torsdag. torsdag, torsdag, torsdag, torsdag... hmm, på SO:n gjorde vi sju kategorier. leken alltså. och självklart kammade jag, sofi, joline o zaz hem vinsten.. på musiken spelade vi igenom låten nåra gånger o sen sjöng vi karaoke. lunch. franska, gjorde inte så mycket.. bara satt av tiden. dubbelNO, först pluggae vi inför provet osen fick vi göra va vi ville. skrev i lite avslutningsböcker och spelade kort, soft. när vi slutade gick joline o jag och käkade pizza. venezia med ostkant såklart. sen köpte vi glass och gick hem. kvart över sex kom anna hit och hämtade mig, vi drog på speedway. erik o erik kom dit så satt och kollade med dom. ganska ointressant match fram tills slutet. och valsarna vann faktiskt, även om de låg under ända tills sista heatet. och glada blev  vi.      sen skjutsade anna hem mig och nu ligger jag här och funderar på att sova. för imorn är det äntligen fredag!!! och även om det inte alls blev som planerat så känner jag att fredagen kommer väldigt lägligt, behöver helg nu! plus att jag kanske ska träffa idah, petter o stina. usch vad jag har längtat efter dom (:    

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0