what katie did

min förkylning fortsätta plåga mig och jag är arg. arg för att min sjuka hals inte bara slutar störa mig och mitt liv, dra åt helvete.     så, nu var det sagt. skolis idag var jobbigt, först hade jag jättesvårt att över huvudtaget bli nog motiverad att stiga upp ur sängen imorse. sen väntade dusch o allt därtill som jag vissa mornar inte har alls lust med. idag alltså. på matten skulle vi ut och mäta hur fort femtio bilar åkte. joline, sofi, zaz o jag hade mycket roligt måste jag säga.  svenska, engelska, lunch, no och slutligen idrott som jag verkligen inte orkade med idag. så istället besökte joline o jag får lilla syrenberså på gärdet och satt där och käkade mars istället.  lagom motion för min del det.  efter skolan städade jag badrummet och lagade mat. eller mat kan jag kanske inte kalla det. makaronies med ost, soya och currry... det var gott. när pappa kom hem åkte vi och handlade inför imorn.  la mig och läste tidningen ett tag sen gick jag hemifrån.   kom hem typ tio och då gjorde jag en sallad till joline och mig.  råkade dock äta en stor del av den så nu är jag mätt och glad... och på tok för pigg för att sova (:   men säger gonatt iaf.

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0