vet du vad lycka är så säg det nu.

det har vart en lååååååååååång dag. började med massa snoooz imorse så kom absolut inte upp i tid. stress. väl i skolan gjorde vi ett till nationella i franska och fick reda på det förra, VG! yey.. va glad jag blev. på so:n kollade va på film o lekte lite. lunchen betod av tacobuffe vilket vi tyckte om. sörjde även för att det var sista gången vi åt det i asplunskolans matsal. sen var det slöjd, fick tillbaka mina shorts VG+/MVG- yey!         efter skolan drog joline och jag hem till mormor o morfar, reklamblad åkte upp o det jämfördes.. och allt detta resulterade i att morfar köpte en mobil till mig (: va glad jag blev.. skyndade mig hem, duchade.. pappa o jag hämtade stefan o vi åkte till kd. skulle göra pass men när vi kom dit så var det stängt, så det var bara att åka hem igen. kom hem käkade lite och drog ut på upptäcktsfärd (:      rörig dag helt enkelt, ska bli så himla skönt att sova nu och kunna sova ut imorn.

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0