she is looking just as pretty as the union jack.

söndag morgon o sömnlös. hade tänkt att jag skulle ha sovit iaf till tio idag, men halvåtta vaknade jag och var överpigg.. jaja, det får gå.     igår besökte jag karlstad, träffade mormor, morfar o ulf så fikade lite med dom och mormor köpte en tröja till mig, käkade thaimat och bara kollade runt.. skönt att komma bort lite även om det bara var över dagen.  skulle ha varit på tatueringsmässan, men så blev det inte.. vet inte varför. glömde bort det på nått sätt. väl hemma duschade ja oså, träffade joline en sväng. tittade lite på melodifestivalen o hyrde film, fast så dock bara början.. twotimes.    idag är det morsdag, ska käka lunch med farmor nånstans o sen tror ja joline och jag ska försöka klippa ihop filmen.. vi får se vad kvällen utvisar.    tills dess.. all kärlek åt er!

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0