så nu står du på din topp o ingen bryr sig.

hejhallå. jag har tråkigt och funderar på att ta mig en dusch osen promenad till mammas grav och kolla så att allt ser okej ut. jag vet inte. tänkte jag skulle göra lite sånna där frågor så länge, för att dra ut på tiden. ENJOY!

FAVORIT
Dialekt: finlandssvenska
Mat: farmors
Låt: just nu : hit me with your best shot - pat benatar
Film: den bästa sommaren.
Tecknad figur: william
Sport: karaoke
Komiker: magnus betner, vet dock inte hur hans eefternamn stavas.
Veckodag: fridaaaay, im in love.
Glassmak: hasselnöt :P
Soloartist: lassssseälskling

FÖR TILLFÄLLET
Humör: uttråkad o smådeppig.
Tanke: saknar idah, petter o stina
Kläder: pappas mjukisbyxer o ett linne.
Bakgrund: på skrivbordet? ja o stina
Känsla: virrig som fan
Tid: 15.36
Bästa sak: det vackratse världen har sett som spelas.
Irritationsobjekt: mensvärk

SENASTE
Telefonsamtal: joline
Mat: venezia med ostkant
Dryck: pepsi
Biltur: hem till migsjälv igår.
Tv-program: fotboll igår kväll.
Spelad låt: det vackraste världen har sett
Köpta klädesplagg: strumbyxor tror ja.

HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej, det tvivlar jag på.
Brutit mot lagen: tydligen inte.
Blivit arresterad: nej
Badat naken: lätt att jag har 
Varit med på TV: vet inte.
Varit med i tidningen: ja, massa gånger.

NEJ TACK
skolämnen: engelska
Mat: blodpudding är ingen höjdare.
Musik: gillar det mesta faktiskt
Dryck: rött vin = konformations minnen
Djur: kattkräk

SAKER
Du gjorde igår kväll: promenerade oså
Du kan höra just nu: lasse o anna stadling 
Du inte kan leva utan: lillebror, idah, joline... massa saker.
Du gör när du har tråkigt: promenerar, städar eller hänger med datorn.

PERSONER
Du kan berätta allt för: vet inte, håller helst det mesta för mig själv.
Du tycker om: de jag tycker om, hoppas jag vet om det.
Du inte gillar: de jag inte tycker om, antar jag vet om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0