så jag väntar, om tiden vill ifatt.

lördag kväll o jag gör ingenting, har precis kommit hem iofs så inte så konstigt att jag inte hunnit sysslesätta mig med nått (:  igår drog ja hem efter skolan o det dröjde inte länge innan sofi o zaz kom hit. jag duscha o va dryg sen gick vi o joline ut och kollade på marken. åkte virvelvinden o allt möjligt. linn o anna kom o sofi åkte hem. vi drog hem till mig och tände en brasa. låg med massa täcken o kuddar o mös ihop oss. pizza hann vi med också.
vaknade sju imorse o såg att det snöade. YEY!  lyckades efter nån timme iaf somna om. vaknade dock klockan tio av att min bror, rååd o jonäs skrek o spelade gitarr. JAG ÄLSKAR MIN BROR.  duschade o så sen kom mormor o morfar o hämtade mig. åkte till domp och sen hem till dom och fick mat. orkar inte äta längre, det måste va nått fel. är iofs förkyld som en grisekno.. men, aja. var där i nåra timmar o sen åkte jag hem. resten får ni hita på själva. sitter iaf hemma i min säng och äter chips just nu. kollar på nån japanesfilm, men somnar nog troligen snart (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0