pushed you to fare.

hallå i kojan! jag har tråkigt o inget att göra (tills nu) så gör lite halvpatetiska fråger som jag hittade på linns bilddagboken.. tack så mycket.

TÖNT ELLER IDOL?

[x] har ett/flera smeknamn - oseriösa sådana dock.
[x] är blyg - beror på sällskapet
[x] kan lyssna på samma låt i flera timmar - du gamla fria nord stämmer bra in där.
[ ] kan spara pengar länge - spenderar oftast mer än jag har
[x] har alltid haft en vän - vad jag minns iaf
[x] har gått på simskola - en heeeel sommar
[x] har bra ordning på mina grejer - allting på golvet, DYK!
[x] jag har haft tejp i mitt hår - säkert
[x] kan gråta till filmer/musik - ja, är lite för sentimental ibland.
[x] har blivit sviken av någon - på sätt o vis.
[ ] har dissat någon - håller inte kolla på alla dom där orden så säger nej.
[ ] gillar att sporta - pfff.

TOTALT: 9


UTSEENDE

[x] jag har långt hår - det är ju inte kort iaf-
[x] jag använder smink - det gör jag nog.
[x] har färgat håret mer än 2 ggr - eller slingat.
[ ] tycker att jag är ful - snyggerst, bäst o hårder än järnverk, det är ja de.  
[x] är lång - och ståtlig
[ ] bär alltid mode - nej, det kan jag inte påstå.
[ ] har blandfärg på ögonen - vad är det?
[ ] har Paris Hilton eller nån liknande som förebild  
[x] har färgat hår just nu - eller slingat
[x] har min vanliga hårfärg nu - delvis.  

TOTALT: 6


FÖRHÅLLANDEN
[x] varit kär
[x] haft känslor för nån som inte känt samma sak - fjortiskärleken var inte lätt
[x] pussat någon av samma kön - ojaaaa, massa.
[x] hånglat med en främling - litegranna
[ ] haft sex med en främling - hej hepatit
[x] älskar/saknar någon just nu - som om det skulle vara samma sak.
[x] tittat på solnedgången med någon jag tycker om - så romantisk är jag.
[x] blivit tillsagd av en främling att jag är het - händer mig varje dag :P
[x] hånglat med polare/killpolare
[ ] hånglat med minst 5 st på en kväll - nästa mål i livet tror ja.  
[ ] varit otrogen -  nejfan

TOTALT: 8


ÖVRIGT

[x] jag har mobil - snyggerst
[x] kan mobilnumret till minst 10 pers i huvet -  siffror o jag kommer bra överens.  
[x] kan sjunga när andra hör - det vackraste jag vet är att se dig... (8)
[x] gillar att kolla på tv - men gör det sällan.
[ ] tar droger - snart så
[x] dansat i mitt rum - my coooool
[x] varit på begravning - två ggr tillomed-
[x] hoppat från en brygga - på alla sätt.
[x] döpt en insekt jag hittat - once upon a time..
[x] rullat ner från en pulkabacke - fjoooortis.

TOTALT: 9


POÄNG
: 32

0-16 du är tönt!
17-22 du är normal!
23-34 du är cool!
35-38 du är idol för många!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0