open up your mind and see like me,

idag har jag städat. köket, hallen o mitt rum fick sig en liten omgång.. det behövdes [= sen ringde farmor och avbröt mig och sa att jag skulle komma dit och äta. det bjöds på köttbullar och jag sa inte nej även om jag knappt åt nånting =/ idah o stina kom dit så pratade med dom. kusinagnes var också där och gick mig på nerverna. hon är söt, rar och supergo, men hon pratar mer än hon hinner med.. om ni förstår vad jag menar. drog hem efter ett tag och väntade in sandra. vi tog oss en liten (läs: ganska lång) promenad och gjorde det vi är bäst på, förutom att äta, snacka skit om allt o inget. skönt att prata av sig iaf. sen skulle hon hem och göra läxer så jag gick och kollade på film ett slag. the hills have eyes eller nånting liknande hette den. såg dock inte hela eftersom jag tänkte va en duktigflicka o inte komma hem så sent.     ligger nu i min stora säng o lyssnar på musik och mår perfekt. vill dock inte somna, är iofs lite sjuk så kanske lyckas stanna hemma imorn. fast då låter säkert inte pappa mig gå ut imorn kväll o det vill jag ju  (=   nej, ska krypa till kojs snart, iaf inte skriva här mer. gonatt

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0