..och lova dig nånting igen.

om ni bara visst hur trött jag är just nu.. och hungrig.   ligger o väntar på att joline ska komma hit och sova brevid mig [x      men det lär nog ta nåra timmar till. vet inte vad jag ska sysselsätta mig med. albin fråga om jag ville med till lesjöfors och hämta nån.. men ja vet inte, han ska nog inte åka än på ett tag så det lutar mer åt att sova faktiskt...
skulle kunna döda för att få nånting att äta nu, vad som helst. är extremt sugen på thaimat (=

idag har jag umgåtts med anna, sofi, linn o joline.. linn o joline kom hit typ två, för vi hade bestämt att vi skulle gå ut och käka då.. men när kommer anna och sofi? halvsex kanske.. aldrig varit så grinig för att jag var hungrig förut.  sen gick vi till nöjes och fixade film som vi tittade på, inte alls bra.. det lilla jag såg av den. sen har vi bara suttit o pratat och så. 

ska passa på att tacka för kvällen och natten igår brudar. hade väldigt kul (= och zazza, jag lovar att jag slog dig på himlen runt hörnet!         

kan knappt hålla ögonen öppna, men vill inte sova.. ska iofs upp sex imorn... men ändå (= sova är ju förmodligen det tråkigaste som finns..

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0