och det blod som jag trodde var stilla..

jag är ganska så himla faktiskt inte så lite jävligt för mycket övertrött. huvet snurrar och jag har precis kollat på sporten, det är förbannat jävla roligt när man mår som jag gör nu o sitter med snusktankar om lasseman full bakhuvet XD ellur hur? kanske inte, men kunde ha haft. lars, 35 år, kör timmerbil o en general i bakfickan. idividivi o jag kan ha roligt ibland o driva med stackars lilla söta farmor :P

nej nu ska jag vara seriös:
idag har jag putsat fönstrena på jobbet, det var inge kul.. sen åkte farmor o jag till idah, petter och stina och åt  lallås och pratade :P idah tyckte att jag skulle följa med dom när dom ska tatuera sig och göra en jag också. synd bara att min pappa aldrig skulle låta mig (eller skulle han? jag vet inte.. tveksam) har iaf inte frågat honom, men skulle hemskt gärna vilja göra det iaf :P          nej, nu ska jag fortsätta trakassera tony på msn.. jag är foooortfarande övertröttis ;D

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0