my whole life is a fucked up messs.

*tummenupp* va pigg jag är. har inte sovit nästan någonting på två nätter, det tar hårt på en.. dessutom har jag slarvat med mat o vatten så är snurrig i hela huvet pga det också. igår ringde albin och väckte mig runt ett och frågade om ja skulle med till lesjöfors, nejdu sa ja. sover ju. men sen tyckte jag ganska synd om honom, för att han skulle behöva åka själv i skogen mitt i natten.. så ringde o sa att jag skulle med ändå. klev rakt upp ur sängen på med skorna och ut i bilen, lagomt fräsch [x  kom tillbaka till hagfors jämt innan tre, så vi hämtade upp joline och åkte hem. somnade kanske halvfyra och klockan ringde 06.03. menmen, jag överlever nog.. känner inte ett dugg för att sätta mig på en buss nu i två timmar med mormor.. men hon ska handla åt mig.. så det är bara att spela överlycklig.    nee, nu ska jag försöka packa ihop mig, väcka joline och gå till bussen. 

SOLONG!

lars winnerbäck 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0