it's getting dark, to dark to see...

vår lilla roadtrip varade inte längre än till deje. där var det vägarbete så vi hamna i bilkö. bestämde oss för att dumpa alla konstiga exäringar och gå av bussen o vandra hem.        kom hem för cirkus fyrtio minuter sen.   

hmmm.. vet inte vad jag ska skriva riktigt, känns som om att jag inte vill berätta nått.. allt jag har i huvet passar bäst där, för tillfället iaf.      egentligen skulle jag kanske ta vara på detta fantasilösa tillfälle och skriva om nått viktigt..  fast jag vet ju dock inte om vad.      nej, ja pallar inte skriva blogg nu.. ska ringa o störa nån tills jag blir trött.

SOLONG!
ssssssssuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0