i will never forgive you, but i won't let you go.

schkoooolan var välbehövd idag, kommer inte klara att sluta. och jag kommer absolut inte klara att inte träffa klassen varje dag. men det får bli snyft o böl när den dagen kommer, nu orkar jag inte.

nationella o bugg idag. nationella var svårt så in i helvete.. svarade på sex sju fråger sen fick det vara bra, förstod ingenting.. men men, det går väl bra antar jag.  efter skolan gick ja hem och städa lite, köket och hallen fick sig en omgång... det behövdes. sen gick jag ut och gick en promenix, fick skavsår vid pekås.. men vrång som jag är så bestämde jag mig för att fortsätta ist för att vända. skulle ja inte ha gjort dock. var så arg på mig själv när jag kommit till folketshus, smärtan vägrade försvinna. men det gick bra, jag kom hem iaf.

sitter o väntar på pappis nu, vi ska handla.. men han tränar som vanligt, så det lär väl ta nån timme till innan han kommer.    vill ut o cykla, vore det inte så enstöring att cykla runt på hagfors själv så skulle jag banne mig göra det.  ska kanske fråga mormor om hon vill med (:

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0