i miss the ocean when i go to sleep

fredag. ÄNTLIGEN! idag har vi haft sista franskan o so:n innan betygen sätts.. och sista slöjdlektionerna i hela våra långa liv. usch vad jobbigt nära det är nu, skolavslutning, turkland o allt det där. på lunchen idag gick sofi, joline o jag till baguetten o käkade, sen gick vi till nöjes o köpte godis.     efter skolan hade jag planerat att städa, men idah ringde o sa att de var hos farmor o farfar så åkte dit och träffade dom, har saknat dom såååååå himlans mycket.  när jag kom hem därifrån skulle jag sätta igång med städningen, men hmande i sängen med datorn och massa godis, så nu är jag mätt och alldeles för trött för att städa... så får se vad kvällen utvisar (:   

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0