i know, you have a taste for it to.

lalala, jag är glad idag. ska tipsa om en bra låt som får en på riktigt bra humöör. " Don't look back into the sun - The Libertines"  

jaja, idag har jag mysat med stinis hela dagen. vi har gått promenader och färgat håret på joline.. jag blev så lett på henne ett tag, hon var så gnällig... men det gick bra. albin var tvungen att komma hit och vara social mot mig ett tag.. det går bra att snacka med stina, men hon säger inte så mycket själv. efter ett tag kom joline hit igen och idah o petter hämtade stina. albin skjutsade joline till sättris och mig till mormor o morfar. var hos dem ett tag och hängde på balkongen.  kom hem och städade lite i köket, fast bara lite. lite ska pappfan få göra också.  skulle ha umgåtts med sandra också, men det verkar inte bli nånting.. typiskt oss.  

satt o fundera lite på vilken extremt jobbig musiksmak jag har. skratta när jag ser min nuvarade spelningslista.
when you were young - the killers
fånga en fjäril - lars winnerbäck
don't look back into the sun - teh libertines
paint it black - rolling stones
tennessee - the wreckers
queen of apology - the sounds
who's your daddy - lordi
tainted love - the cure
måste vara två - lars winnerbäck
boys in the band - the libertines
one way or another - blondie
barn utan ben - lillasyster
storebror - laleh
crazy train - ozzy osbourne
careless whisper - wham
my sweet shadow - inflames
dunkla rum - lars winnerbäck
the worrying kind - maia hirasawa
miss murder - the killers
painted by numbers - the sounds

varsågoda för den informationen, lyssningsvärda låtar om ni mot all förmodan inte skulle ha hört någon av dem.

nee, nu ska ja fortsätta skriva och förhoppningsvis bli klar med texten till årsboken.
 
SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0