i just wanna feel, free.

allting bara känns konstigt.. som att jag vore jag fast inte. haha, för det där lät ju normalt? kanske inte, men jag tror att jag drabbats av nån sorts schizofreni eller liknande. tvångstankar och konstigt beteende, kan det vara nått annat? hjälp mig isf.                hmm.. känns som om jag inte har så mycket att skriva här längre. mina dagar är långa och fulla av upptåg som jag har svårt att minnas när jag sitter här och knappar på tangenterna. kan iaf dela med mig av den intressanta informationen att jag idag har jobbat, måste börja bli långsammare med städningen, hinner klart på en halvtimme nu och när jag började tog det en timme.. och med mitt mattehuvud räknar jag snabbt ut att det blir hälften så lite i lön. aja, ska väl försöka lösa det på nått sätt. frågan är bara vad om det är värt pengarna att dryga sig kvar på jobbet extra länge? förmodligen inte, är alldeles för snäll för att låta dom betala mig för ett så enkelt jobb också (:

jag lovar ingenting, det är det enda jag kan hålla. men jag känner nånting, jag så gott som förtrollad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0