i don't need your arms around me.

har helt fastnat för att göra sånna där frågor som alla gjorde ett tag (= eller kanske gör fortfarande. för mig är det ett perfekt tidsfördriv, så jag säger som jag sagt förut; läs o njut!

TIO ÄR DU.

1. Är du snygg? - nee, snyggerst.
2. Är du fet? - nejfan
3. Är du smal? - de tycker ja nog
4. Är du shoppingsugen? för det mesta
5. Är du rolig? yey!
6. Är du sjuk? när jag känner för det
7. Är du feg? beror på tillfälle
8. Är du 15 år? jaaaa! :D:D:D
9. Är du smart? nee, snyggerst.
10. Är du saknad av någon? klart ja är.  
 

FYRA SKULLE DU

1. Skulle du vilja vara längre? nej, tvärtom (:
2. Skulle du vilja väga mer? nejföfan, det är fint som det är.
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? klart ja skulle.
4. Skulle du dricka dig full nu? nej, jag har inga byxor på mig.


SJU KAN DU

1. Kan du vifta på öronen? nej, men försöker.
2. Kan du slicka dig på näsan? orkar inte prova nu, försöker vicka på öronen.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - nej, ett av mina mål faktiskt.
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?-  jaaa
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? festis
6. Kan dina vänner lita på dig? klart dom kan.
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? nej, den är o förblir orörd.


FYRA ANTINGEN ELLER

1. Pierca tungan elr näsan? tungan ellur mitt imellan näsborrarna, kan inte bestämma mig.
2. Vara seriös eller rolig? bägge
3. Brinna upp eller drukna? brinna upp tror ja.
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar?  far- o morföräldrar

FYRA SVARA ÄRLIGT.

1. Tycker du om någon just nu? jaa, allihopa.
2. Sol eller måne? - spelar ingen roll
3. Vinter eller höst? - vet inte.. bägge.
4. Soligt eller regnigt? soligt


FYRA OM MIG

1. Hur mycket är klockan just nu? 21.18
2. Vart vill du bo? hemma hos nån som aldrig är hemma.
3. Hur många barn vill du ha? fler än jag klarar av
4. Favoritårstid? - sommarn måste de va.


FEM HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA

1. Kysst någon? - ja [;
2. Blivit kramad? - ja, det också.
3. Känt dig fånig? haha, alltid.
4. Saknat någon? - ne, orkar inte de just nu.
5. Ljugit? lätt att ja har.

snart börjar nioa. sista programmet, bara de inte blir lika känslosamt som annars för orkar inte sitta o böla hela natten x]

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0