här ibland ruinerna.

vem är i rummet med dig: he he, säger ja inte :D
vem fick du senast sms av: vet inte ;D
vem tänker du på nu: idah
vem pratade du senast i telefon med: albin
vems hus var du senast i: skolan ellur nått.  
vem önskar du var med dig nu: mammelito
vem är din favoritsläkting: idividivi
vem i din skola går dig mest på nerverna: hmm.. vene, olika :P

Var:
var går du i skolan: asplunskolan i hagfors

var är din mobiltelefon: i min ficka
var är din mamma: ingen jävla aning :P
var sover du: i min sköööönissäng.
var handlar du mest: nöjes tror ja
var fick du tag i tröjan du har på dej: köpte den på carling på duvan 
vart åkte du senast bil: ingenstans, åkte bara för åkandets skull.
var i ditt rum är du: sängen

Vad
vad åt du senast: lallås

vad drack du senast: cocacola
vad är det för färg på dina byxor: svarta
vad är den närmaste saken som är blå: min kudde
vad gillar du mest med skolan: mina kåmpisar
vad har du på fötterna:strumper
vad är din favorit färg: vet inte, inte så intresserad av sånt. 
vilken film såg du senast: tenacious d (:
vad hör du just nu: lasseman :P

Har du någonsin
sovit i en annan säng: jajjemän.

tyckt att din kusin är het: nej, det tror jag inte.
sovit naken: japps.
kört över hastighetsgränsen: nej, men på åkt. 
målat om ditt rum: nej, men min lilla stuga :P
dansat framför en spegel: självfallet.
fått hicka: många gånger
dumpat någon: nee, de tror ja inte
stulit pengar från en kompis: vet inte..
hoppat in i en bil med folk du just träffat: ooooja.
varit i slagsmål: jaa.
smugit ur ditt hus: har hänt, kommer hända och händer just nu.
haft känslor för någon som inte känt detsamma: jora, på sätt o vis.
hånglat med en främling: jo, litegrann.
saknar någon just nu: masssssa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0