bland torra, salta tårar.

bad idag.. aldrig varit på så bra humör tror ja, vattnet, kloret o alla halvnakna människor gjorde mig överlycklig o jag studsade runt in vattnet och simmade runt som en liten bläckfisk. kul var det iaf. sen var det fiskbullar till lunch.. aldrig ätit godare fiskbullar tror jag. vi åt så vi fick ont i magen allihop (= efter skolan åkte anna o jag hem till mig o sofi gick. åt lite lallås och väntade på linn, zaz o joline. sen gick vi ut på hagfors för att film lite folk och så. synd bara att ala hagforsingar är så trååååkiga och inte vill vara med på film. vi fikade på telehuset också (: gick hem o duschade och tog en promenix, vände när jag kom till kyrkogården för det blev för tråkigt.. nu sitter jag baar ensam i min säng och funderar på en kortispromenado till.. är trött, men behöver rensa skallen från massa skit så jag kan fokusera på det som händer just nu (=     pratade med sandra förut, blir förmodligen promenad me henne imorn. usch va jag saknar henne (=

lars winnerbäck



''jag skulle vilja leva livet på gränsen som om det inte fanns en morgondag. skulle vilja leva fullt ut, utan att tänka. skulle vilja vara den som säger; gör allt så ångrar du inget.''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0