and i don't know why..

tralalala, jag är hungrig som en liten lemuur.      men orkar inte äta nått, måste gå till köket och det är alldeles för långt.   idag har vi haft friluftsdag. joline, sofi, jag o zaz tillbringade dagen vid starrkärr. åt mest mat hela tiden. morfar kom och hämtade oss vid halvtvå (= sen var jag bara hemma tills klockan blev sex o jag tog en promenad. när jag kom hem hade pappa lagat mat ( ja, det är sant) så käkade o sen drog jag till utsiktstornet o lite sånt ;D   vid halvelva ringde pontus till mig o sa att jag va tvungen att komma hem för han ville inte va ensam längre.   så nu ligger jag här och överväger att ändå ta mig nått att äta? det blir nog så..

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0