and all the wars will end..

pluggis idag va skönt ändå, himla svårt att komma upp i morse bara man annars vare bra. följde med joline till banken efter skolan (:   joline hade kollat på nått program på tv om anorexia för hundra år sen och då sa dom att en person som hade anorexia bara åt 500 kcal per dag (säger mig inte mycket).. vi upptäckte iaf att var 135 kcal i en chipspåse =O så vi köpte varsin så vi inte skulle få anorexia. intressantare blir det inte tror ja (:   imorn ska joline o jag till karlstad efter andra timmen.. ''personliga skäl'' sa vi till bm. men hon sa att vi skulle ta med oss lapp hemifrån, tror inte att hon trodde på oss.. sanningen är den att jag ska fixa pass och då skulle pappa åkte till kd på morgonen. men jag har teknik och det måste ja va med på så får ta bussen ner efter det. och det är ju inge vidare kul att åka buss själv (: så joline är snäll och följer med mig.. snackar bara massa gojja nu utan sammanhang, men har såå tråkigt. tror ja ska ta mig en dusch osen promenera lite (: 

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0