topparna är högre nu och dalarna är djupare

hemma igen, nyduschad och pigg.. är jävligt lycklig som blev av med eländet så fort, hade nog inte orkat ligga och spy idag också. är uttråkad! vet inte vad jag ska sysselsätta mig med, skulle mer än gärna ta mig en promenad, men det tror jag faktiskt inte att min kropp orkar, får känna efter lite senare.. min tvdosa lyser ännu med sin frånvaro.. vill titta på tv ju, det går ju iofs att titta på en del program på datorn.. men det är inte bra nog.. får hoppas på att lillebror sover borta inatt så att jag kan ta över hans tv.      aja, ska göra iordning mej och göra någonting..solong!






image13
det spelar inte längre någon roll, jag orkar inte slåss. det är bortom min kontroll. du lämnade mig ensam och självklart blev jag rädd. min sista gnista hopp var att synas, att bli sedd. och jag glömmer bort att andas, för sex, musik och våld var det vackraste som hänt mig sen själen min blev såld. att synas utan att verka, ser enkelt ut på håll. men jag lever på impuls nu, via fjärrkontroll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0