en mot en, tills morgonen kommer.

världens hemskaste dag igår.. satt hemma hos farmor och farfar och spydde som en gris hela dagen. ska väl inte gå in på för mycket detaljer.. men det kommer nog ta ett tag innan jag äter äpple igen iaf (: men nu mår jag fint, eller bättre iaf.. ska försöka få i mig någonting att äta så kanske orken kommer tillbaka... smittade farmor igår oxå, så hon och jag har luggit vakna inatt tsm, synd om henne.. men mindre långtråkigt för mig (: aja, ska se om det finns nån glass eller nått.. solong!



image9

stina

Kommentarer
Postat av: KLara

god morgon :) hoppas du får en bra lördag!

gå gärna in på min blogg och rösta på vem du tycker bär upp klänningen bäst! Cameron vs. Pink!

2008-03-29 @ 10:58:12
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0