you're not sure that you love me..

..but you're not sure enough to let me go!

lördag morgon, hallelujah! helgen har vart fin so far. torsdag kväll drog joline o jag runt och röjde lite, avslutade med nattdopp, nationalsång och vandalisering. dear god, please forgive me.  igår kväll drog vi till åleby (en skog utanför sörby) och röjde ännu mer, kvällen blev dock inte så lång pga av personliga skäl... skulle egentligen ha sovit där men albin va snäller och kom och hämtade oss, drog hem hit o somnade... när jag vaknade var jag ensam, fattade först inte vfr men.. det kom senare... idag vet jag inte vad det blir, ska dra ut en sväng nu iaf.   hare bra!

p.s. sorry för gårdagens dåliga skämt mina kära telefonvänner, i stundens hetta tycke iaf jag att det var roligt. d.s.

SOLONG!   fuckfaceeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0