speak right to my heart.

jaru, då var det dags för skolavslutning då.. om cirkus tolv timmar är vi på väg till kyrkan, usch..    idag har klassen varit i lidsbroa o softat.. erik hade fått med sig en såkallad bergssprängare så det blev sång o dans för hela slanten, för min del iaf. en del kubb och gris hann vi med också, tyvärr började det regna och tillslut hagla så vi satt inne i omklädningrummen, men bra som vi är så blev även det kuligt. när ja kom hem duschade jag oså, sen drog mormor och jag o fixa blommor o allt sånt inför imorn. joline o jag vaxa benen, fixa naglar o ögonbryn/-fransar hos anne. gick på revyn me anna o sofi och sen gick ja hem... har precis försökt komma på vad av allt jag har packat jag inte behöver ta med mig.. men det är svårt det där tycker ja (=   

hade avslutningsmiddag igår, tisdag, också.. den var lyckad. även om maten smaka skit o jag fick koffein gick som inte har försvunnit än, men det är soft.   

nej, nu måste jag försöka sova lite.. känner på mig att klockan o jag kommer vara smått oväner imorn när den ringer lite för tidigt (:

SOLONG!

Kommentarer
Postat av: Zazzaaaaaaa

när du läser detta har du förmodligen redan däckat ihop av skam. Men hör av dig i morgon så ja får höra hur det ä med dig:D

2008-06-13 @ 00:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0