när ja är ja och nej är nej.

var väldigt länge sen ja skrev här nu, kommer nog att vara så i fortsättningen också, min tid räcker inte till för massa internet o liknande. såå, vad har hänt? massa fast ingenting.. dagarna bara kommer o går fort så in i helvete. hinner inte fatta att jag vaknat innan jag somnar igen.    men nu är det äntligen helg, sista helgen innan sommarlovet. vet inte vad jag ska hitta på, vi pratade om grillning.. men vi får se. pontus har åkt till gbg o pappa ska va i kd hela helgen så jag är ensam! det var så länge sen sist jag var det känns det som.    vet inte vad jag ska skriva, har tappat fantasin totalt.  kan ju påpeka att jag åker till turkiet om drygt en vecka. jag vill jag vill jag vill NU!   skulle gärna hoppa över allt som kommer innan, dvs.. skolavslutning o allt det där.   nej nu ska ja lägga mig ut i solen en stund!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0