cause everybody's looking great but you!

jadu kära blogg.. idag har jag inte den blekste aning om vad jag ska skriva, jag kanske inte har någonting att berätta? ja vet inte... brukar ju vara bra på att skriva om massa onödigt o ointressant skräp. men inte idag, tydligen.   idag har idah rensat mitt ansikte, det gjorde ont så in i helvete.. men det var skönt när det var klart, känner mig som en helt ny människa.. nästan iaf.  vet faktiskt inte vad jag har gjort mera, orkar inte tänka efter. kollat på film o softat bara (:  skulle ha promenerat med sandra, men hon hade problem med att höra av sig så det blev ingenting, väldigt synd tyckte ja.. behöver träffa henne.   nu sitter ja hemma i min säng och käkar choklad, är inte alls sugen på det.. men det bara blev så. vill ha truly black NU! tror att jag har blivit beroende av det på gamla dar.  nej, mina fingrar o jag är inte överens, skulle gissa på att dom vill vara nån annanstans än på tangentbordet just nu, så får sluta skriva för bokstäver bara försvinner o läggs till hela tiden o orkar inte skriva om hela jävla tiden.   så, där fick ni anledningen till att jag nu säger gonatt och ber en tyst fader vår för er alla, eller kanske två tillomed (förlåt mig fader för mina synder)  

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0