you wont find nobody else like me

har redan tröttnat på att vara hemma. vet inte riktigt vilken sorts sysselsättning jag ska fylla mina dagar med. egentligen borde ja nog promenera massa, sola, bada o grilla och liknande. ni vet, sånt som man har suttit hela vintern och planerat att man ska göra på sommarlovet. menmen, imorn är det iaf bara en vecka kvar till larsdubbelv iaf. äntligen händer det nått!

vet inte vad jag ska skriva riktigt, vill bara fördriva tiden lite tills jag blir fenomenalt-det-går-bara-inte-att-vara-vaken-trött. varför? jo, för att det är så himla skönt att somna då (: och på tal om det så tror jag också att jag glömde packa humor när jag lämnade malta i måndags, min humor har inte alls hållit samma nivå sen jag lämnade paradise bay. menmen shit happens when you party naked.. som julia sa.

nej, nu skriva jag bara massa onödigt strunt, så tror ja avrundar. gonatt på er mina små gumpar (:

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0