you will never forgive her beauty.

trötta ögon och en förkyld näsa, det värsta som finns måste vara att vakna när man är förskyld. har jag rätt eller har jag rätt? vaknade för cirka en halvtimme sen av att mormor ringde. hon fråga om ja skulle ha skjuts till kd så ja kunde hälsa på vendela... sure tyckte ja, messade sandra för att kolla om hon skulle hänga med. hon kunde inte idag.. less. och då återstår bara en liten fråga för min besultsamhet och ja och det är; ska ja åka själv eller ska ja vänta tills sandra kan följa med? ja, det kan bara ja avgöra. i think.     jaja, de löser sig. tror faktiskt att jag väntar på sandra.     så då blev ännu en av mina sommarlovsdagar i hagfors oplanerad och jag funderar på om det ändå inte är dags för den där promenaden kanske?   ska kolla me joline vad hon har pågång, kanske ska cykla runt geijers eller nått?   förmodligen inte, men jag kan ju låtsas att jag ör jätteduktig och iaf tänker på att skaffa mig lite fredagsmotion.

nej, nu ska ja ringa mormor för lite profesionell vägledning i dagens stora beslut.  ha en bra dag!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0