you can put the blame on me.

- number one song at malta XD

har varit en liten paus med mitt bloggande nu, har haft fullt upp. tror ja iaf.  tänkte iaf återberätta min vecka i korthet:

tisdag: var ute på sjön med vendela och hennes familj. åkte vattenskoter typ hela tiden. jävla va kul det var, har faktiskt aldrig kört en sån förut. körde i nån timme, om inte mer (: på kvällen åkte vi hem till mig. köpte pizza och kollade på allsång på skansen. besökte också vendelas pappa en stund.
onsdag: klockan ringde halv nio. jag duschade osen väckte jag vendela. vi gick till sjukan och började köa oss fram genom samtal, massa prover och undersökning för att komma fram till att de inte kunde hitta ett endaste fel på mig (: vilket var bra, men timmarna vi spenderade där uppe känns ju jävligt meningslösa. mormor o morfar bjöd oss på baugetter och sen gick vi till ekorren med dom xD köpte mig två väskor, en halsduk och ett skärp för typ hundrafyrtio spänn. åkte till vendelas släktingar och sen hem till mig för att packa. åkte med pappa till golfbanan och fick vänta där i typ en o en halv timme innan vi åkte vidare mot karlstad. hemma hos vendela käkade vi och gjorde oss i ordning och drog ut på stan runt tio eller nått. träffade mira och fia där så dom fick vi med oss hem till vendela där vi dansade och pratade massa. när klockan var två blev vi godissugna så det var bara att slänga sig på cyklarna och cykla till norrstrand till den nattöppna macken o handla :)
torsdag: väckte vendela och mira vid halv tolv. käkade frukost och gjorde oss iordning för stan. irrade runt där ett tag innan vi träffade martin och meija och martin bjöd oss på lunch (: åt sallad med rökt lax och kokta vetekorn. godaste jag nånsin ätit tror ja.  vi shoppade lite för pengarna som inte existerade och vid fem tog jag bussen hem. hemma gjorde jag inte så mycket, käkade pizza med joline och satt på mana och sjöng halva natten innan jag somnade med mitt knä i jolines gump. NOT.
fredag: vaknade runt tolv och för en gång skull hade joline inte lämnat mig under natten. tog oss en kort promenix och gjorde oss iordning. gick till mormor runt halv tre och käkade innan vi drog iväg mot ransäter. köade och blev tillslut insläppta. sprang längst fram och ställde oss och stod där i fyra timmar. lars var underbart även om jag var arg på honom för att han ignorerade mig XD johan var snygg som alltid och jag blev bara mer och mer kär för varje sekund (;  skulle ju ha sovit där efteråt men värdret hindrade oss vilket jag var väldigt glad över när jag vaknade på lördag morgon i min egen säng, hade inte varit kul att vakna i ett tält som man var tvungen att plocka ner (:
lördag:klav rakt upp ur sängen och rakt in i bilen och åkte till idah o petter. käkade frukost där och umgick lite. vid två skjutsade idah hem mig. städade och duschade och sen tog jag mig en promenix hem till albin vi tittade på massa dåligt på youtube osen drog vi och käkade med farmor på värmullen. vid halv elva skjutsade vi.. eller det spelar väl ingen roll vilka det var. till malung. så satt och väntade på att få skjutsa hem dom tills klockan blev tre.  sov iofs från att kloan var kvart över ett tills vi kom hem. varsågod albin för sällskapet  (:   kom hem typ fyra och somnade direkt.
idag vet jag inte vad jag ska göra, bara ta det piano hade jag tänkt :P
HA EN BRA DAG!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0