i don't know how to act when you're around.

veckan som varit har jag spenderat på västkusten, för att vara mer specifik, i fjällbacka, med min kära vännina madeleine. har varit underbart kul, solat, badat och ätit massa. den svenska sommaren blir knappast vackrare än när man ser solen gå ner från en klippa precis vid havet. ärligt, det kan låta som en kliché, men vem blir inte tårögd av att se solen gå ner en sommarkväll? ja, jag vet att jag kan bli lite väl poetisk och sentimental ibland men jag får väl skylla på trötthet och tristess som vanligt. jag kan iaf säga att veckan med madde i husvagnen var grymt kul och jag hoppas att jag får göra om det. bilder kommer på facebook inom kort :D

idag gick vi upp klockan åtta, skulle kolla om det gick några bussar in till dingle ( min buss gick därifrån ) det gjorde det inte. men som tur var kunde börje ( campingens ägare ) skjutsa mig, jag kan inte tacka honom nog mycket för det. åkte iaf massa buss och tåg halva dan.. gick väldigt fort måste ja säga. mormor och morfar mötte upp mig på stationen i karlstad och vi åkte och köpte thaimat, shoppade lite på bergvik och sen for vi hem. ja duschade och käkade hos farmor o farfar. albin kom och hämtade mig och joline, vi åkte runt lite. kastade pannkaka och så. åkte hem till albin ett tag, sen till nöjes och köpte chips och cola och tillbaka hem till albin för att spela spel. joline vann. sen åkte vi ut och kollade lite, joline och jag moonade i bilrutan för min bror och rååd. sen skulle albin åka till sunne så han släppte av oss och vi träffade jens (en kille vi träffa förra sommarn) sen gick vi hem och jag hamnade här.

imorn hade jag tänkt bege mig ut på sjön med vendela och hennes familj. vet inte riktigt hur det blir med den saken. min kropp och jag är inte riktigt överens, om man säger så.   men nu tror ja att jag ska försöka packa upp lite innan jag somnar..       gonatt!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0