till höger om vänster och rakt över rondellen, där bor jag.

jag är sjukare än sjukast.. vettefan vad jag fick med mig hem för sorts virus. pain är det iaf. 

idag ska jag ut på sjön med vendela o dom (:  hoppas att solen tittar farm lite och att jag inte känner mig allt för sjuk när jag har kommit ut lite, vi får la se...   ska bara försöka fixa skjuts till råda/uddeholm eller liknande. så om det är nån som känner för att skjutsa mig så, VARSÅGOD!  skulle nog egentligen behöva åka till sjukan o kolla mig lite.. mina ben gör ont så in i helvete.. har säkert fått nån konstig sjukdom i dom.

lina berättade nyss för mig att hon har ramat in teckningen jag gjorde till henne och hängt upp den på väggen, det gjorde mig väldigt rörd.  hon avgudar mig!

nej, nu väntar dusch. ha en bra dag! 

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0