radion spelar låtar som hon glömt

god morgon! jag vet inte riktigt vad som hänt med mig. jag har alltid vaknat typ halv åtta på helgerna oså.. men nu sover jag skit mycket. vaknar och somnar om hela tiden. gött, men sover ju föfan bort hela dagarna känns det som (:
är så trött på min jävla förkylning.. vill vara frisk och kunna andas som en normal människa istället för att sitta o flåsa som en svettig gammal hund.   aja, har lagt upp bilder från malta på facebook nu, så det som vill se.. får helt enkelt kolla där.    skulle uppskatta om någon av mina kära väner kunde skicka bilder från turkiet eftersom jag inte hade nån kamera med mig dit. tack. 

idag vet jag inte riktigt vad det blir, kanske ska träffa sandra ett slag.. men med henne vet man ju aldrig hur det blir XD 
jag ska iaf inte sitta här längre. ha en bra dag folks! 

SOLONG! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0