när det blir varma sommardar.

idag spenderade jag dagen med anna. var på rådastrand i nåra timmar på eftermiddan, och sen cyklade vi runt lite på hagfors, cyklade till finkan och kollade om han va hemma, men han ville tydligen inte umgås med oss så vi åkte därifrån.. det var då det hände..jag kom med min uråldriga cykel ner för en brant grusbacke i världens fart, kunde inte bromsa eftersom mitt smarta huvud hade kommit på att däcket säkert skulle slira då. när jag kom ner för backen så insåg jag att jag inte skulle våga svänga, det var alltså en väldigt skarp sväng direkt efter backen, så jag åker bara rakt ner i diket fullt med brännässlor. lyckat. anna fick sig ett gott skratt iaf. sedan begav vi oss till sjukan för att aitta lite i massagefotöljerna innan anna begav sig hemmåt.  efter det har jag varit i vågbacken och gåttt lite och kollat på nått program om brobygge. nu sitter jag ensam i ett tomt hus och tråkar, antar att jag ska sova snart.    ta det lugnt.

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0