i probably would break down and cry.

det konstiga är att jag är 97 procents säker på att jag somnade brevid joline inatt.. men när jag vaknade var hon inte här. jag hatar när hon gör sånt där.. hon kunde ju iaf väcka mig eller skriva en lapp eller liknande innan hon ger sig ut i sommargryningen helt ensam.  nog om det..    gårdagen bestod av softing hos mormor o morfar. ärligt talat så går min mormor mig lite på nerverna.. hon är så konservativ att det tar kol på mig. vet inte riktigt vad som har hänt med henne, hon är världens bästa mormor o allt det där, men hon är lite dömmande om man säger så..  kvällen o natten tillbringade jag med jolinen.. vi kollade på nån film, one missed call.. heltokejbra.  hon skulle sova med mig, men jag vet faktiskt inte om hon gjorde det.     

vet inte vad jag ska hitta på idag, funderar på att duscha o fixa till mig så jag kanske vaknar till en aning. men vädret lockar mig faktiskt inte att lämna sängen.. hmm, får se hur jag gör.

SOLONG!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, hon kanske sov över halva natten? ;) Eller nåt. ;) Ha en toppendag stumpan! <3

2008-07-13 @ 12:46:36
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0