his heart beated like a drum

jag tog ett beslut. saga maja louise johansson lyckades bestämma sig för att åka till karlstad. 
    först käkade mormor o morfar o ja på nån sunkrestaurang. åt för dom som vill veta kyckling. sen skjutsade dom mig til vendela där hon och mira var. vi satt bara och pratade, drack kaffe o fixade till oss lite. sen åkte vi in till stan. kollade runt på lite affärer, handlade dock ingenting pga pengabrist. efter en stunds fönstershoppande tröttnade vi så vi gick till maché och köpte oss varsin egenkomponerad sallad. min innehöll bulgur, kyckling, parmesanost, keso o chilipesto.. väldigt fin blandning om du frågar mig.   satte oss i en busskur och åt och vendela skämdes ögonen ur sig ''inte kan man väl sitta i en busskur och äta, tänk om vi träffar nån vi känner och dom får veta att VI ÄTER''. sen kom mormor o morfar och hämtade oss, drog till bergvik. mormor köpte en tröja, sjal o solglasögon till mig och av morfar fick jag ett armband. sen åkte jag hem till hagfors där jag sitter nu och tråkar.  känner nu att jag nog skulle ha stannat i karlstad inatt. kunde ha vart kul. men som vanligt så är jag alldeles för efterklok och får sitta ensam på mitt rum o tjura. får hoppas på sällskap senare ikväll.. men man vet ju aldrig.      tänkte bjuda på lite bilder från min resa. malta alltså.   NJUT!

lenie och jag på bbq-fest på gnenjabeach, malta.
leine o jag på BBQfest, gnenjabeach, malta. 

 
victor, becca, lenie, nils, julia, gretha, mathilda, angeliqa, sara, elli, hanna, lina o my.


jag o victor i ett tappert försök att hålla mitt humör uppe när ja va liten o-det-är-synd-om-mig-sjuk.

insåg just att jag nog inte orkar lägg upp fler bilder just nu..
får bli en annan gång.
 
SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0