hey mr. curiosity, come back to me.

världens softaste dag, suttit på mormors balkong hela dan och spanat på turister och ätit glass. nu sitter jag här i sängen med datorn framför mig och tänkte skriva några rader, vet inte om vad dock.  kan ju berätta om skills i ironi som jag tydigen har.. många som har sagt til mig att jag är kung på ironi och för cirka tio minuter sen damp detta ner på msn '' ironi är typ mitt andraspråk, men när det kommer till dig har jag inte en chans'' (:   blir lite glad! jag är iaf bra på nått!   ska snart bege mig hem till albin, mina ben orkar bara inte gå hela vägen rikigt ännu, ska bara vila dom lite först. får se vad vi ska hitta på, sitta och snacka bara säkert.    ska iaf avrunda detta, ha en mysig kväll!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0