help! i need somebody.

gårdagen spenderade jag med joline, vi kollade på film. dawn anna och return to house on haunted hill. den förstnämda var sevärd men nummer två var kass.   imorse gick jag upp halv elva, efter tio timmars sömn, för att städa. hann bara badrummet och hallen innan jag åkte till mormor och morfar för att städa hela deras lägenhet. gick ganska fort, var klar på typ två timmar. käkade pizza med lillebror och solweig. åkte sen hem till mitt lilla hus och fortsatte städa. många många timmar städade jag och hela huset blev skinande :D     när städandet var klart fick jag betalt och jag gick hem till joline och skrek; NONIE, JAG VILL HA KYCKLING OCH RIS!  som tur var hade pia lagat det så jag värmde mig lite :P  sen gick vi till grannarna och åt grillkorv. nu håller jag på att packa , åker nämligen till fjällbacka för att träffa leine imorn!! ska bli så satans kul.. det är nämligen därför jag har städat idag, för att ha råd att åka dit.

ser fram emot det så himla mycket, dock inte att sitta på buss o tåg hela dagen imorn, men det löser sig.

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0