come along and dance through this song.

gårdagen med albin var grymt kul, promenerade först hem till honom, vilket var grymt jobbigt. jag var dyblöt av svett när jag kom fram. vi åkte till hydro och köpte glass, fel av mig att inte minnas att jag inte kan äta utan att spilla över hela mig. min vita tunkia var mer brun än vit när jag hade ätit upp min magnum java. vi åkte iaf till slalombacken och kollade lite. albin sa att han inte trodde att jag skulle våga klättra upp på dom här stålsakerna som liftvajern hänger i, alltså dom somman åker igenom när man åker upp.. så, jag och min stolthet blev ju tvugna att bevisa att jag visst vågade det. och vem av oss var det verkigen som klättrade högst? jo, saga! in your face albin!  sen åkte vi till dompan och köpte mjölk och herman hedning och sen hem till mig för att käka. olyckligtvis hade jag besök av mina små söta grannar, hugo o petter. så sprang runt och slängde på dom hur länge som helst och blev återigen svettare än svettast (: men det var kul. när det var käkat och klart drog vi bara runt lite, hade halvkul.. eller halvtråkigt, kalla det vad du vill.  kom iaf på att vi skulle bada, sagt som gjort.. åkte till geijersholm och slängde oss i, jag först såklart.. eftersom albin även denna gång inte trodde jag skulle våga. sen åkte vi till uddeholm och kollade lite, albin blev lett (läs;svartsjuk) för att jag smsade med nissepissse hela kvällen så vi åkte hem. förlåt men jag kan inte hjälpa det, fantasin skenar iväg långt åt helvete när nils och jag börjar prata om nakenspring genom lejonen på kolmården och cykelturer genom halvasverige med att döda som slutmål. hoppas verkligen att wictor rycker upp sig lite så att han och nisse kan komma hit så jag får visa dom stan, saknar dom massa ju, alla andra från malta också iofs (:  

idag ska jag och sandra åka till rådastrand och jag tror faktiskt att det blir av denna gång. himla kul! ska cykla dit också, så min pappa kommer bli oerhört stolt över mig! fast han är ju inte hemma som vanligt men.. får la ringa och berätta det för honom. sandra skulle göra macka til mig också, va glad ja blir!   nej, nu ska ja hoppa in i duschen så jag vaknar lite. ha en bra dag folks!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0