You're to cheap to pretend.

Det har varit knapert med bloggadet under lovet. Men jag har haft fullt upp (:  I fredags åkte Sofi, Amanda, Vendela och jag till sörby och kollade film med Jocke, Gusten, Johan och Jonas. The Ruins hette den och den var så bra att jag somnade. Handlade om några som var fast uppe på ett gammalt tempel tillsammans med några köttätande växter.  Jag tror dom dog allihopa tillslut. På lördagen åkte vi plus Sandra till Karlstad, shoppade oså hela dagen, sa hejdå till Vend och for hemmåt igen. Den kvällen spenderades också i Sörby. Spelade Tv-spel och lite sånt. Idag har jag legat ensam hemma hos mormor och sjukat, inte alls kul.   Nu grämer jag mig för att sova ensam. Har bara sovit ensam i min säng en gång det här lovet. Var ju hos Vendela först och sen har Vendela, Amanda och Sofi så gott som bott här. Vilket har varit jättemysigt. Vill helst ringa till någon av er och be er komma hit, men jag ska klara av det här ensam!  Nu ska jag äntligen lägga in alla bilder från kameran på datorn, har inte haft någon sladd förut. Kanske kommer någon sammanfattning av december i bilder, om jag orkar (;   PUSS!

SOLONG!


Kommentarer
Postat av: Victor

Svar: Ja ja vet inte hur det ska gå, trodde en kris va påväg att inträffa nyss som du hörde, blivit sörbylök föresten?

2008-12-28 @ 23:58:52
URL: http://victr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0