I need you, more than anything darling.

Trodde att förra inlägget skulle vara det första och sista idag, men icke. Kände att jag behövde ett till (:   Hela jag är lycklig! Det var väldigt länge sen jag kände såhär!  Jag känner mig nervös o har fjärilar i magen. Och det värsta av allt.. Jag kan inte komma på en rimlig anledning till denna känslovåg. Jag kan inte sitta still även om jag är sjukt trött. Sov inte alls bra inatt, min källare är varm (;  Men inatt får jag sova i min egna säng, ensam dock.. men jag är väl ganska van i guess.  VAD ÄR FELET?   jag känner mig till och med glad över att jag ska till skolan imorn. För jag och Emma ska äta pepparkaksdeg efteråt. Jag tror iaf det.  Nu äter jag farmors hembakade bröd och sjunger ''Shout at devil''.   Hm, vad kan jag mera skriva då? Jag vet inte.  Wallander börjar snart så jag ska väl avsluta detta onödiga inlägg. Puss!


Av en slump och utan direkt anledning gav den här bilden mig nyss dagens längsta skratt XD

SOLONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0