Det tar på mina nerver.

Gokväll! Har äntligen tagit plats i soffan. Jag luktar svett och solarium, är hungrig och vill helst bara sova.  Förutom skolan så har jag idag besökt sjukan. Fick sitta och vänta i en timme innan jag äntligen fick komma in till läkaren. Han konstaterade iaf vad som var fel med mig och sen fick jag gå hem. Sen åkte pappa och jag till optikern och apoteket.. Nu ska ja banne mig inte ha ont i huvudet längre. Sen kom Amanda hit, vi gick till Sättragården och solade varsin halvtimme. Grymt gött faktiskt. Sen gick vi till mormor och hämtade min klänning som hon sytt om åt mig och sen hit för att plugga (:  
Nu ska jag titta på Boston Tea Party och sen blir det dags att sova.  Gonatt!




SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0