Well, it's the only life we know.


bara för att hon är den snyggaste jag vet.

And Sid was not that vicious, he killed his little mistress.
Oh yeah, oh yeah.
And Johnny is not that rotten, in case you have forgotten.

Ovan är låten jag sjungit största delen av kvällen och jag kommer förmodligen göra det tills jag somnar. Riot heter den, med The Sounds.  Idag skulle vi fotas, mina kusiner och jag. Kaos. Det tog en timme tills vi hade fått en bild där alla tittade i kameran, Visserligen var majoriteten av barnen söndergråtna och snoriga, men det fick duga.  När jag kom hem började jag städa lite, men orkade inte speciellt länge.  Min älskade bror har tagit över tv:n så det blir inge Grey's ikväll. ska försöka sova tidigt ist (:    Ha de bra! 

SOLONG! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0