Turn into a deeper blue.

''God jävla jul'' Idag ska jag inte klaga och tracka ner på underbara julafton. Tillochmed jag fick ett sting av julkänsla när jag vaknade och såg att gud gett oss ytterst lite snö på den stora dagen. Igår tillgringade jag kvällen i Åleby, spelade buzz och fick julklappar med familjen. Fick ett halsband, örhängen, pyjamasbraller och en tröja.  Imorse kom pappa upp och väckte mig och skrek '' Vafan ska du sova bort hela julafton, klockan är halvett!!'' och jag flyger up ur sängen. Kul skämt pappa, jättekul. Klockan var då bara halv tio. Nu på morgonen har jag fått lite julklappar av min käre far. Närmare bestämt, NY yankees mjukisbyxor och tröja, styrkan kort och plånbokkalender. Allt som jag önskade mig, så nu vet jag inte riktig vad jag skulle kunna få som skulle slå det (;   Nej, nu ska jag hoppa i duschen. ska åka om bara en timme och har knappt vaknat. Ha en bra dag!

SOLONG!

Kommentarer
Postat av: Victor

en dvd med lasse kanske slår det?:O

2008-12-25 @ 15:05:48
URL: http://victr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0