That's how easy love can be.

Huvudvärk. Jag orkar inte vara vaken längre tror jag, fast jag egentligen skulle behöva. Vore skönt om novellen blev ganska så klar idag så kan jag bara skriva rätt den lite imorn. Men jag tror inte det blir så. Kudden är verkligen lockande just nu. Glömde förresten bort att berätta att jag varit hos optikern idag, och ÄNTLIGEN ska jag få glasögon. Jag har väntat å den här dagen hela mitt liv och nu har den kommit. Så har med mig glasögon hem som jag ska välja mellan, fast tror jag ska ta mig en tur tillbaka till Domus och kolla igenom utbudet igen. Jag har alltid haft svårt att bestämma mig (:   Nej, nu ska jag försöka skriva i en kvart till iaf. GONATT.


Deborah Harry.

When I had you to myself, I didn't want you around.
SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0