Någon som jag inte kan sluta titta på.

Halvtittar just på DH. Provar nya brillorna jag lånat hem, får se om huvet blir bättre. Dom är grymt smutsiga bara och jag orkar inte göra rent dom. Har varit på möte med utvecklingsgruppen idag, jävligt drygt. hade sån jävla huvudvärk att jag kanppt minns vad dom sa. Det var ju lite halvpinsamt när dom bärjade fråga mig saker och jag inte ens visste vad vi pratade om. Men jag var smidig som vanligt.  Efter plugget var , som jag sagt tidigare, hos optikern. Tydligen har jag ett tierdeye. Alltså ett öga som inte riktigt hänger med XD ''Har någon nånsin påpekat att ja.. ditt öga sticker iväg lite?''. Nu sitter jag alltså med världens fulaste glasögon på näsan och ska ha dom i en vecka.  Vi får väl se hur länge jag står ut.  

Kvällen har kag spenderat i Åleby hos en pussugen Stina. Massa mys blev det, hon tycker så mycket om mig (; Och jag henne förståss. Nu ska jag packa inför morgondagen. Gonatt!

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0